Horvát népismereti tábor Pulában 2019

A horvát népismereti tábort, melyet Horvátországban, Pulába szerveztük 900.000.- Ft-tal támogatta Az EMBERI ERŐFORRÁSOK MINISZTÉRIUMA.

A horvát népismereti tábort, melyet horvátországban, Pulába szerveztük 900.000.- Ft-tal támogatta Az EMBERI ERŐFORRÁSOK MINISZTÉRIUMA.

Pályázati azonosító: NEMZ-TAB-19-0028

A Tábor időpontja: 2019.06.03- 06.07.

Résztvevő száma: 17. fő.

Beszámoló a táborról:

2019. június 3-án indultunk a népismereti tábor helyszínére, Pulába. Első állomásunk Horvátország fővárosa, Zágráb volt. Itt megnéztük a zágrábi katedrálist, a Kamenita vratat, a Szent Márk templomot, a felső városrészt és a főteret.

Majd megérkeztünk Pulában.

A második napon negtekintettük Pula nevezetességeit.

A horvát népismereti tábort, melyet horvátországban, Pulába szerveztük 700.000.- Ft-tal támogatta Az EMBERI ERŐFORRÁSOK MINISZTÉRIUMA.

Pályázati azonosító: NEMZ-TAB-EPER-17-0093

A Tábor időpontja: 2017.05.29- 06.02.

Résztvevő száma: 17. fő.

Beszámoló a táborról:

2017. május 29-én indultunk a népismereti tábor helyszínére, Pulába. Első állomásunk Horvátország fővárosa, Zágráb volt. Itt megnéztük a zágrábi katedrálist, a Kamenita vratat, a Szent Márk templomot, a felső városrészt és a főteret.

Fotók erről itt találhatók:

www.facebook.com/media/set/

Megérkeztünk Pulába a szállásunkra, elfoglaltuk a kollégiumban a szállásunkat, s elmentünk a tengerre hajózni.

Ezután esti sétát tettünk Pulában, a város lenyűgözött minket.Tenger, miniatűr nevezetességek, jó levegő.

Második napon jártunk a kollégium melletti TONE PERUŠKA Általános iskolában. Velük előre egyeztettük, hogy több órára is beülünk, így voltunk földraz órán is, horvát órán is, testnevelésen.

www.facebook.com/media/set/

Aztán Pulában megnéztük az Arénát és Pula nevezetességeit.

Pulában az arénánál és a római templomnál

Harmadik nap kirándulást tettünk az Isztriai-félszigeten, megnéztük Rovinj és Poreč  nevezetességeit.

Rovinjban:

Negyedik napon horvát órán voltunk a TONE PERUŠKA Általános Iskolában, s kihítuk a gyerekeket foci meccsre és asztalitenisz kupára. Sajnos mindkét alkalommal vesztettünk.

Ötödik napon hazafelé megnéztük Rijekát, mint kikötő várost és felmentünk a Trsatra, ahol a trsati Szűz Mária templomát tekintettük meg és a Frangepán várat.